VVä Välkommen in
in

onsdag, augusti 08, 2012

Det blev en Mårbacka

På tisdagar är det torgdag i stan,oftast hinner jag inte med det, men nu har jag semester och tog en tur ner till city och stosade runt bland frukt och grönt, kläder, pensionärer OCH blommor. Kunde inte motstå att köpa mig en Mårbacka pelagon för 40 kronor.
Det blev även 4 st lavendel för 10 kronor styck och 2st små krukodlade rosor för 15 kronor styck...det är ju inte klokt va billigt, det gillar vi!!

Nu när jag ändå är inne och lägger in bilder så passar jag på att visa lite bilder som jag tog i dag här hemma. Har ju varit lite dåligt med fotandet ett tag, men nu kan jag visa hur vi har det här i vårt nya hem.Det är en del som inte är klart inne än så det är lite i bygg fasen fortfarande, men det tar vi till hösten, nu vill vi ju vara ute!






Så nu har ni sett mitt kök, resten tar vi en annan dag.Nu är det dags att sova! I morgon bär det av till Jönköping!

                                                                    Natti natti <3
                                                                        Lotta

2 kommentarer:

  1. Så jättefint kök ni har .. och visst blir man glad när man kan shoppa så billiga blommor....och mysigt att gå på torget att handla också .

    Hoppas ni har det bra i Jönköping
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta, tusen tack för att du röstar, det glädjer mig!
    kul att jag hamnade på din blogg, nu har jag massa spännande läsning framför mig!

    kram
    Tiina

    SvaraRadera

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!