VVä Välkommen in
in

måndag, augusti 06, 2012

En bit på väg.


Nu har jag börjat få ordning på min sida, men problemet är ju att jag aldrig blir nöjd, ibland kan det vara bra, men i det här sammanhanget är det mest jobbigt!
Idag har jag klippt gräset och kom fram till att jag ska köpa någon ny ros i morgon, får se vad det blir, kanske någonting som dom rear ut, det vore ju väldigt bra så här efter semestern.


                        Hoppas ni haft en fin dag! Det har jag!

                                                                              Lotta  


2 kommentarer:

  1. Den blir säkert jättebra när du blir klar ..tycker du är djärv som vågar ändra ialla fall...jag vågar inte ändra på nåt ...då blir det säkert kaos av alltihopa.

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Jadå, här har varit en fin dag! Trots
    blåst och blask....
    Ha det gott och kram!
    Sofia

    SvaraRadera

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!