VVä Välkommen in
in

lördag, augusti 11, 2012

Härliga Lördag....

solen skiner och Lotta blir sååå glad!!! Tänk att livet blir så mycket lättare när vädret är fint.
Nu ska jag ut i trädgården och ta hand om mina blommor som jag inhandlade på torget i tisdags, fy på sig.....inte planterat dom än!! Men nu ska dom få extra omvårdnad och massa kärlek så dom blir riktigt fina!
 

                                       Lägger ut två bilder på min fantastiska ros som doftar så gott!
                          Stolen hade faktiskt någon slängt på komposten men den kom till användning hos mig!


                                                      Ha nu en fin fin Lördag så syns vi nog i kväll!
                                                                              Lotta

3 kommentarer:

  1. Du har så rätt...visst blir allt så mycket lättare om vädret är bra
    Ha det bra
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder!
    Vi ligger nedbäddade i soffan med en varsin förkylning. Men var nyss ut och gav våra tomater i växthuset lite kärlek. men det var minimalt.
    Kram och ha en go helg!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag vill bara visa att det finns en ny webbutik som heter www.aleka.se som innehåller över 8000 lås, brand och säkerhetsprodukter. Tänkte om ni vill gå in och se om det är nåt som passar. Om ni har nån plats för länkar får ni gärna lägga in min länk om ni tycker sidan är bra och relavant.
    Tack på förhand.
    Mvh//

    Hans-Åke på Aleka

    SvaraRadera

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!