VVä Välkommen in
in

tisdag, april 03, 2012

Trist men sant...

Måste nog erkänna att jag haft en liten blogg dipp, trist men sant!Livet rusar på som vanligt och jag måste ta mina små återhämtnings pauser för att orka...sån är jag.
Det händer sååå mycket med huset just nu!Nu är badrummet färdig kaklat och tvättstugan  med. Ska försöka lägga ut lite bilder, men som det är i mitt liv just nu så är jag glad att jag står på benen:).
Jag har till och med tröttnat på att fota....men jag vet att lusten kommer tillbaks när allt har lugnat ner sig med huset.
Allt har gått i en sådan rasande fart och jag kan knappt fatta att huset snart är inflyttnings klart!
Jag har gjort ett nytt land som jag har planterat pioner, vallmo, rosor, lavendel, humle och ett fantastiskt vackert pelar äppelträd som heter polka .



NÄ det är en dag i morgon me´d så nu ska jag sova!


2 kommentarer:

  1. Härligt att läsa att du prioriterar dig själv och inte oss här på bloggen. Pauser behöver vi alla och gällande bloggen så sitter vi snällt och väntar tills du står stadigt på jorden igen :)

    Jag blev så glad när du lade ut bilden på äppelblom då det är något av det vackraste som finns. Underbart är kort heter det ju vilket verkligen stämmer in på blomningen här under våren.

    Äppelträd i pelarmodell är nytt för mig. Läste det i en trädgårdstidning för ett tag sedan. Visste du att man kan stamma upp olika bärbuskar så att de får ett trädliknande utséende? Jag tänkte testa det på vinbär.

    /Cecilia

    SvaraRadera
  2. Man behöver lite tid till annat också än bloggen . Vi finns kvar här. Ta den tid du behöver.

    Glad Påsk
    Kram Rosa

    SvaraRadera

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!