VVä Välkommen in
in

måndag, april 30, 2012

Åter på banan

Äntligen är jag på banan igen !Det blev ett längre uppehåll än väntat. Älskade Zac har börjat göra framsteg och nu är det dag för dag som gäller i stället för minut för minut och det är underbart!
Själv blev jag dunderförkyld och har inte alls varit pigg sista 14 dagarna men efter läkarbesök, pencilin och vila är jag nu på benen igen och i morgon jobbar jag för första gången på 18 dagar...det ska bli såå skönt!

Det har hänt så mycket i huset och Magnus har slitit för två. Golven är nu klara i mat och sovrum, köket nästan på plats, tapetserat i alla rum och värmepannan kommer i dag.

 Högt i tak
 badrumsgolvet
 Hallgolv

Satt och bläddrade i en tidning och hittade en underbar ros som jag måste skaffa mig...Är det någon av er som har en sådan här ros ?







Maiden`s Blush så vacker!

Tack  för mig just nu!
Kram

3 kommentarer:

  1. Anonym4/30/2012

    Vilket snyggt hur ni kommer få. Ursnyggt. Nej - jag är inte ett dugg avundssjuk ):
    Men vad ni slitit och gör fortfarande. Hoppas ni snart kan rå om varandra och bara mysa i ert nya. Kram på er båda eller allihop. /Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kicki
      Ja just nu går vi på knäna:)Men snart är det klart...JIPPI!
      Då blir det kaffe kalas!

      Radera
  2. välkommen tillbaka och en skön Valborg önska r jag dig

    Kram Rosa

    SvaraRadera

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!