VVä Välkommen in
in

onsdag, maj 02, 2012

Underbara älskade maj!

Vad jag älskar denna underbara tid! Glasdörrarna öppna, tvätten torkar i solen och fåglarna överröstar Kent på stereon kaffet redo för att drickas och jag går här hemma och homestylar inför att mäklaren kommer i morgon och så hoppas vi på att huset säljs snabbt, så vi kommer ner till vårt paradis på Tallstråket!
Hmm det va ju det här med deklarationen me.. den har ja ju helt förträngt, nå ja bara till att sätta sig och börja räkna mil, kolla vinst/förlust på värdepapper...PUST!!
I kväll ska jag ge mig ut på jakt efter en syren som växer vilt i närheten och ta med en spade och så får vi se hur bytet blir.

Hej hopp...vidare i våren!
Och narturligtvis ....Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!