VVä Välkommen in
in

lördag, mars 10, 2012

Våren är äntligen här!

Tänk att våren verkligen är här,det är sååå underbart!
I år har jag längtat något alldeles speciellt mycket efter våren och nu är den här.
Har redan planterat lite vårblommor och dom kommer säkert att få sig en frostknäpp men vad gör det, dom är starka och reser sig troligtvis igen.
Hmm den bilden va inte så bra....men jag skyller på mobilen:)

Huset fortsätter att växa fram och det blir verkligen så fint som jag trodde.
Magnus är där nere varje ledig stund och jag önskar jag kunde hjälpa till mer, men jag är helt kass i handlederna och får ta det lite lugnt och sköta om det här hemma i stället.



Jo det är så här det ser ut nu vårt fina hus.
Invändigt är det fortfarande mycke att göra.
Återkommer med bilder inifrån.

1 kommentar:

  1. Vad fint det ser ut ..ser gammaldags härligt ut

    Ha en bra kväll
    Kram Rosa

    SvaraRadera

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!