VVä Välkommen in
in

tisdag, mars 13, 2012

En hyllning till dig....

Idag vill jag hylla min underbara man! Ibland när vardagens måsten gör sig påmind så glömmer man att visa varandra kärlek.
Ibland så glömmer du bort att tala om att du älskar mig, men hur kan jag tvivla på din kärlek...
Allt du gör, gör du för oss! Du klagar aldrig och sällan suckar du.
Du är så mån om att jag ska ha det bra, du ger mig trygghet och lycka.
Du brukar med ett leende räkna kopparna kaffe du serverat mig på sängen varje helg...206 koppen säger du med glädje innan du räcker mig morgontidningen och en kopp nybryggt kaffe,även en puss ingår innan du beger dig ner för att bygga på vårt drömhus.
Oftast är det jag som klagar över ditten och datten...ont här och där och jag vet att du skulle bära min smärta med om du bara kunde, finaste du!
Jag är så otroligt lyckligt lottad här i livet som har ett så fantastiskt liv ihop med dig.
Du är min stora idol och förebild, min bästa vän och största kärlek <3


4 kommentarer:

  1. Anonym3/14/2012

    Snuttetuffsingen vad vackert skrivet :) Annkatrin

    SvaraRadera
  2. Bethina3/14/2012

    Åh Lotta känner verkligen att du har skrivit av kärlek stor kram till dig..

    SvaraRadera
  3. Så vackert skrivet och så sant...man glömmer bort ibland att visa att man uppskattar dom.

    Kram Rosa

    SvaraRadera

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!