VVä Välkommen in
in

måndag, mars 05, 2012

Hej på er alla ni där ute som läser min blogg.
Hoppas ni har det bra och att livet är tillfreds. Idag har jag en hemma dag och tar en paus från husbygget. Magnus har tagit ledigt några dagar från sitt jobb för att köra på i huset och det går framåt. Utsidan är helt klar nu och jag är såå nöjd, det blev så fint och vi får så mycket beröm av folk som rör sig i området, det är kul! Ska försöka hinna med att ta ny bilder så ni får se  hur det ser ut nu, men det gör jag snart.Så länge får ni hålla till godo med dessa bilder som jag inte har hunnit lägga in innan.







Ha en bra kväll.
................................................................................................

1 kommentar:

  1. Hej vännen.
    Förnuftigt av dig att ta en hemmadag, det behöver du ibland. Bilderna ser ju himla bra ut...vi kanske tar oss en sväng o kollar snart.
    Ha en skön kväll...hörs o ses.
    Kram på dig. :)
    /Laila.

    SvaraRadera

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!