VVä Välkommen in
in

söndag, februari 26, 2012

Det gick lite galet!!!

Ibland blir det inte som man tänkt sig......
Om någon skulle fråga mina nära och kära hur jag är som person så skulle dom säga IMPULSIV!
Och det är väl det som präglar mig som person, och då blir det som det bli ibland.
Har letat efter äppel lådor  med ljus och lykta men utan resultat och vad gör man då? Jo man bygger en!
Sagt och gjort, fick en stund över i huset när m snickrade så jag bär in virke och tar fram spik och sätter igång med mitt projekt.
Direkt så stöter jag på problem med en spik som inte vill i....Tänker att jag slår i spiken med spetsen mot golvet så den syns lite på andra sidan! OJ OJ jag slog för långt!...spiken sitter i golvet och där ligger golvvärme slingan!!! Vi hade märkt ut vart slingan går med tusch och naturligtvis va det mitt i prick. Min första tanke va"Jag säger ingenting" men inser snart att det kan sluta i katastrof. Beslutar mig för att undanhålla misstaget för M , han skulle nog bli lite arg och jag besparar honom det en stund;) Ringer Joche på joches alltjänst och berättar mitt misstag, han lovar att kolla upp det utan Ms vetskap.
Tack och lov så klarade sig vattenslingorna utan hål och jag va världens lyckligaste.
I dag märkte M att det va en konstig liten fyrkant som va utsågad och sen isatt igen på massonitgolvet och jag berättade hela historien...Han blev inte arg!Han tog mig i sin famn och sa lilla lilla Lotta, vad ska jag göra med dig!
Förlåt pep jag och han kysste min panna!
DET ÄR KÄRLEK!

Snipp snapp snut så va sagan slut!





4 kommentarer:

  1. Ha ha....klart han skulle upptäcka det. :))
    Men gullig historia...ni är ju för söta.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Tur att det inte blev värre i alla fall.
    HA en bra dag
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Impulsiv är väl det minsta man kan säga om dig =)men det är ju det som är så härligt även att det kan bli lite fel ibland! Skönt att det gick bra med golvet.
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Åh, så kul läsning! Jag skrattade gott:))))

    Tack snälla för alla gulliga kommentarer och det ska bli sååå kul om du kommer och hälsar på oss:)

    Kram, kram!

    SvaraRadera

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!