VVä Välkommen in
in

onsdag, mars 14, 2012

Full av lust och enegi!

Idag är en sådan där härlig dag när man känner att man har lust och energi att hinna göra allt det där man skjutit upp så länge för  man varken orkat eller haft lust med, Plötsligt så har man lust igen och man ser fram emot att göra det som tidigare va tråkigt! Så nu gott folk är det dags för Lotta att köra på ordentligt!
Idag ska det beställas kakel till badrum och kök, köpas trösklar och dörrkarmar, beställa fototapet till lillstumpans rum.....ja det är väl ungefär vad jag hinner i dag utan att stessa upp mig!
Helst skulle jag vilja hinna att göra en blomrabatt, sy gardinerna till badrummet och köket, måla färdigt byrån jag håller på med.....ja ni ser det är inte konstigt att man känner sig stressad, men idag ska jag ha en lugn och fin dag utan stress. Ja ska till och med börja dagen med att promenera ner till stugan med kaffe till M.

Fototapeten ska gå i Fashion tema i Tess rum och det passar ju bra till en tjej på 13 år.


Fashion CoversArtikelnummer P140601-WKollektion Fashion
från MR PERSWALL

Nä nu väntar en underbar dag så det är bara att ge sig ut!
Ha det fint ni med och en stor kram med energi till er alla!

1 kommentar:

  1. Oj, du verkar ha mycket att göra!!! Lycka till med allt.....
    Men hallå, du bor ju i Vetlanda ser jag. Min syster Anne bor i Holsbybrunn och hon och ett gäng tänker komma hit till nästa helg.... Du skulle ju nästan kunna hänga med om du ville? Ja, eller så är du välkommen en annan gång, det är ju inte så långt......
    Ha det gott nu,
    Kram Sofia

    SvaraRadera

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!