VVä Välkommen in
in

söndag, januari 08, 2012

Ibland blir man extra glad!


Titta vad jag fick av http://rosahusetivitt.blogspot.com/ Jag blev så glad! Tänk att det sitter folk där ute och tycker att min blogg är intressant och läser om vad jag gör om dagarna...det är fantastiskt! TACK en en gång!

                         Avard

             Till Awarden hör en uppgift
Liebster är ett tyskt ord som
betyder"käraste" och utnämningen ges endast
till de bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter
När man får utmärkelsen ska man göra följande:
Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka
Skriv ner de 5 bloggar man vill lämna awarden vidare till
och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare...

                                                                      Jag vill ge en Award till:
Fantastiska bloggar som jag läser och begrundar med en kopp kaffe och dagen är räddad:)!

Dagen till ära bjöd på lite huvudvärk efter trevligt sällskap av Micke och Karin som va här och sällskapade oss i går kväll, mycket trevligt! Skulle egentligen varit i huset och jobbat men dottern såg att idol gänget va i Jönköping så vi bestämde oss för att ge vår älskade "lilla" tös lite mys tid med mamma och pappa. Det blev till att dra ner till huset nu i kväll och fixa det sista innan byggarna kommer i morgon. Nu är allt "tråkigt" jobb gjort som rivning och bortplockning av det gamla, nu börjar en ny fas med uppbyggnad invändigt och utvändigt.
Passade på att kolla in lite golv i Jkpg, hittade ett vi kommer köpa
Alloc ljus ek skeppargolv.

Nu ska jag hoppa i badet och läsa en stund innan det är dax för sängen och i morgon är det jobb igen.
Ha det gott tills vi syns igen!



7 kommentarer:

  1. Aaaa va go du är! :-)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack gulliga du! Vad glad jag blir! Massa kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack gulliga du! Vad glad jag blir! Massa kramar till dig!

    SvaraRadera
  4. Anonym1/08/2012

    Tack så jättemycket! Roligt att få uppmuntring när man är mitt uppe i byggångesten! Jag lovar skicka vidare awarden till 5 fina bloggar! Ha de gott och lycka till med hus och blogg!

    Med vänlig hälsning, Jens

    www.valje1-7.blogspot.com

    www.tradgardsdesign-jens.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Va kul att du lämnade en kommentar så jag hittade in hit!
    Kul med andra som renoverar gammalt hus!

    Oj va det är roligt med loppis o gammalt!
    Men på vår återvinningstation kan man inte plocka/leta fynd för den är bemnannad!

    FB-sidorna är bara från mitt lilla samhälle men nu gav du mig en ide, måste kolla om det finns för större delar av småland!

    Ha det bra!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  6. Tack söta Lotta! För Awarden och för i lördags! Vi sa det när vi gick Prästängsstigen hem, att vi hade haft det så mysigt och med så mycket god mat! Nu kommer vi snart ner och hälsa på er i bygget och ser hur det går!
    Kram K

    SvaraRadera
  7. Tack så jättemycket, har inga bilder på hela huset än,men jag ska ta det snart så då lovar jag att jag ska visa hur det ser ut.

    Kram Rosa

    SvaraRadera

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!