VVä Välkommen in
in

onsdag, januari 11, 2012

Ibland blir man bara så lycklig

Plötsligt stod dom bara där....åtta stycken sekelskifte stolar från grythyttan ,dom va på väg ner i en container, förbrukade tyckte någon, men det fanns så mycket liv kvar tyckte jag,visst är dom fina? så nu ska dom pryda min trädgård i sommar i det nya huset, längtar verkligen dit, till sommar och sol!
Hittade även tre st av dessa fönster, det finns inget glas i dom men jag tror det blir något slags nät på insidan och sedan blir det kanon fina luckor till ett hög skåp som min händiga man ska bygga.
 
I morgon blir det till att plocka undan julen här, Tänk att nästa jul firas på tallstråket i nya huset.


Kjam Kjam!

1 kommentar:

  1. Åh, vilken lycka! Sådana fynd förgyller vardagen lång tid framöver.

    På fredag ska jag hämta mina två smidessoffor och även om jag köpt dom via Blocket så känns det som ett fynd :)

    SvaraRadera

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!