VVä Välkommen in
in

onsdag, januari 11, 2012

Taket på gång!

Nu börjar det gå undan igen! Idag har taket börjat läggas och alla rännor är klara, så himmla kul!Tänker även att jag ska göra lite reklam för alla som är och bygger hos oss, så häng me...

                                                                   Taket

Här har vi Affe på AM plåt & ventilation som fixar med skorsstenen
Affes bil

Här har vi bygg företaget och även företaget som gör elen.



Det va det, för den här gången...
Nu är Lotta trött och ska sova, en ny spännande dag väntar och jag är ledig från jobbet i morgon med....men jag lär nog få jobba i huset i stället!
JUST DET...Nu har det tittats 1009 gånger på min sida....det är fantastiskt!!! TACK ALLA NI<3











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!