VVä Välkommen in
in

måndag, januari 02, 2012

inköpt till badrum


Nu är det mesta inhandlat till badrumet och nu börjar man få en bild av hur det kommer att bli.
Kaklet ska vara vitt med det svarta som fond vid badkaret.
Vi har valt att göra duschutrymmet stort och med dubbla duschar, när vi bara har plats för ett badrum.Än är det inte klart vilket vitt kakel vi ska ha, Måste suga på det ett tag tror jag! Även lampa är jag inte klar med vad det blir,takhöjden är bara 2,20 för att vi ska få maximal höjd på loftet som är över badrummet, så den får inte hänga ner för långt, men det blir en senare fråga....en sak i taget:)
Nä nu är det dax att sova. I morgon slutar jag 08.30 då ska ja hem till en arbetskamrat som jag försummat sen bygget kom i gång, sen drar jag rakavägen ner till bygget och ser vad som hänt där!



















Natti alla blog vänner!

2 kommentarer:

  1. Det där med lägre takhöjd på första våningen känner jag igen. Nu har vi lite högre än 2.20 så vi fick plats med en kristallkrona i badrummet/tvättstugan det finns dock några modeller inte bygger riktigt lika mycket som den vi har.

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket fint!
    Ett tassbadkar är ju drömmen men vi har inte plats med badkar i vårt lilla badrum...!

    Mvh Liza

    SvaraRadera

vad roligt att du skiver ett inlägg till mig! Om du inte har någon egen blogg så kan du givetvis lämna ett inlägg ändå...här är alla välkomna! När du skrivit så anmäl som anonym användare!